14.02.2014

Til alle dem som kikker innom her
(på satatistikken ser jeg at bjørvikabloggene stadig er i sirkulasjon)

Det er lenge siden sist jeg skrev noe her inne. Grunnene til det er flere, men først og fremst har det å gjøre med utmattethet. Å være aktivist krever mer enn man vet på forhånd. Det er kanskje like greit, for ellers hadde man ikke kastet seg uti det. Om man skal følge opp ordentlig er det faktisk en fulltidssyssel i seg selv. Så ni måneder (det var ikke over før godt ut i 2013) med Kulturhuset Borgen på tapetet, på toppen av det andre livet, tømte meg for krefter. Det betyr ikke at engasjementet for byutvikling er blitt mindre, men jeg har måttet fokusere på å få mitt eget liv tilbake på sporet. Så i tillegg til arbeid for føden jobber jeg med bilder igjen, og tar en master i religion og samfunn (med fokus på ritualer, aktivisme, demokrati og byrom). Og om ikke lenge kommer nok noen nye blogginnlegg også.

I mellomtiden:
velkommen alle, til utstilling på Galleri Storck i Bjerregårdsgate.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar